2013年6月26日水曜日


By Mia Collett
 
I really like this picture it’s really cute! I had fun at 菊池渓谷!I preferred it in the spring semester rather than the autumn semester because the weather was better!

 
この写真可愛い~

春学期の旅行のほうが秋学期より好きだった。なぜなら春の天気最高~~だから
 
 男子の写真~


 
 


I think this photo is so funny! Everyone was so tired from our trip to菊池渓谷that everyone fell asleep apart from me and Heather!


みんなぐっすり寝ていた~ヘザーとあたし以外~笑







 

This is a nice group photo at 弓道!
Everyone tried really hard at kyudo and it was very difficult, it was a different experience.みんなしっかり頑張ったなぁ









 
This was after our trip to伝統工芸館!I love this photo because Terry looks like Jesus!!テリはイエスみたい!爆笑!









Mine and Ryan`s scones!! It was our first time to make them but I think we did a good job!!

あたしとライアンが初めて作ったスコーン!お疲れ様~




0 件のコメント:

コメントを投稿